Thursday 13 May 2010

A look from the inside

Zboznuji posty o tom co ma kdo v kabelce. Tak tedy zde je i muj prvni tohoto druhu postik :D Samozrejme jsem vynechala trochu bordelu, ktery se mi tam sem tam do kabelky vlouda, takze tu je tedy vse co se mi tam dokaze vejit :)

Knizka, vonavka, penezinka, nejakata kosmetika, kapesnicky, nezbytne doklady, diar, tvarenka, bryle, krabicka na vitaminy atak dale :) Ty bryle posledni dobou nesundavam, takova moje mala cervena zavislost :D, rasenky vzdy mam dve, ale ta CD je vzorecek, ktery jsem dostala jako darek v Sephora, a Maybelline mam hodne rada opravdu prodluzuje rasy!

Nadejne vyhlidky od Charlse Dickense - jsem teprv v pulce - ale uz ted zboznuju tuhle knihu....








10 comments:

  1. Já mám taky ráda tyhle posty, takže se mi líbí:))
    Řasenku mám taky, je opravdu skvělá a má krásný obal:)
    A krabičku taky:-D!

    ReplyDelete
  2. tu Dior řasenku mám taky..je uplne uzasna :)

    ReplyDelete
  3. super nový design! a pěné brýle

    ReplyDelete
  4. lovely photos! so retro! :)

    xoxo
    www.mycherrygum.com

    ReplyDelete
  5. Pekna penaženka, ja som na ne zatazena :)

    ReplyDelete
  6. Brýle jsou opravdu pěkné. A navnadila jsi mne na Nadějné vyhlídky, protože nic od Charlese jsem zatím nečetla :)

    ReplyDelete
  7. ne ho appena aperto uno anch'io,(di moda ovviamente.-)vieni a dare un'occhiata e se ti va seguimi!

    http://lifegivemefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ten diář je nádhernej! :) to je paperblanks?

    ReplyDelete
  9. Nádhernej diář a krásná peněženka.

    ReplyDelete