Friday 4 June 2010

SATC 2 Premier


Tak a uz vsechno vim :) nebojte nic vam neprozradim takze muzete cist dal! Pul roku cekani na vytouzene pokracovani legendarniho serialu a filmu a pak po dvou hodinach je po vsem :) Ptate se jak se mi to libilo? Ja jsem si vecer hodne uzila, od filmu jsme ocekavala hodne malo a tak me to vubec nezklamalo, film je hodne holcici a rozhodne ne pro ty, kdo bere tyhle romanticke "kycovite" (jen v dobrem) filmy vazne. Ja jsem se sla s holkami odreagovat a pobavit se, a to se splnilo na 100 procent. Takze jestli jste fanousek SATC tak na to bezte a misto partnera sebou vemte kamaradku. Ve vcerejsim kine bylo asi 300 zenskych a jenom asi par chlapů).
Par bodu k filmu, nebojte nic vam neprozradim! :)

- obleceni se mi libilo hodne, hlavne boty a doplnky, na to jsem totiz nejvic vysazenaa.. jedina vec kterou jsem moc neprijala bylo Carrieno hnede sako.ale nikdy nerikej nikdy:)

- samotny dej byl zajimavy,ale jak rikam, necekejte od toho film stoleti :)

- me se naopak 80s flashback libili prave proto, ze byli hodne decentni a se vkusem!

- nejlepsi postava v tomto filmu - Miranda! uplne me dostala :)








Na mě: Šaty Next, psanicko,pasek,silonky HM,boty Humanic, Sako -Orsay, Nausnice Debenhams (pokud vám saty prijdou povedome, tak mate pravdu, mam je od Niky a moc ji dekuji :))

5 comments:

  1. jéé...moc ti to sluší =)

    ReplyDelete
  2. Ty šaty, uáá, krása :) ,ještě se mi moc líbí styl tvojí kamarádky, která drží víno v ruce na osmé fotce! A na film se už taky moc těším.

    ReplyDelete
  3. Moc ti sluší, jsem ráda, že jsem mohla posloužit! :)

    ReplyDelete