Tuesday, 4 January 2011

New Year in Vienna

ítám všechny v Novém Roce 2011. Ať vám přinese jen to nejlepší, hlavně zdraví, splněná přání a samou pohodu!!
Já jsem Nový rok přivítala krásně a bezstarostně ve Vídní, která mě velice překvapila - příjemně. Spousta koncertů ve městě, miliony tancujících lidí - každý při tom na svou hudbu :) Moc se mi to líbilo, příjemné historické město se svoji duši a výjimečnou atmosférou. Doufám, že se tam taky někdy vrátím... A jak jste se měli Vy?
100_5120
100_5222
100_5210
100_5188
100_5156
100_5155
100_5153
100_5144
100_5141
100_5127

12 comments:

  1. ooo tak to muselo být super!:)
    máš dokonalé ty návleky nebo to patří k botám jako od D&G?
    a čepice parádní!:)

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. koukám, že jste si to pěkně užili :) krásné fotky, ta vánoční atmosféra ve Vídni je vždycky úžasná! :)

    ReplyDelete
  3. Páni, to musel být perfektní Silvestr :))

    ReplyDelete
  4. ... na té předposlední fotce jsi hrozně roztomilá :)))

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky! Vídeň miluji, byla jsem tam vždy jen v létě nebo na jaře. A každý rok se chystám jít tam přes Vánoce a nikdy mi to nevyjde. :)
    Moc se mi libí tvoje návleky na kalhoty, co máš na druhé fotce.

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Tak to muselo být skvělé přivítání nového roku :-) Já se do té Vídně musím taky konečně podívat!

    ReplyDelete
  7. Nádherné fotečky! Ta s tím jednorožcem je dokonalá :-)

    ReplyDelete
  8. jee, ty máš ale super čepici! :)

    ReplyDelete
  9. taky jsem byla ve Vídni.. přes ty svátky to ma opravdu své kouzlo.. nádhera :)

    ReplyDelete
  10. Děkuji moc všem! :)

    Ty návleky jsou z Benettonu, a čepise je Clockhouse pánská :D

    ReplyDelete
  11. Hello beautiful! Very interesting photos! I'd like to follow you with all my heart .. Would you like to follow each other? Pass to my blog and tell me what you think, I also accept constructive criticism, of course:)
    Anna
    http://theyellowball.blogspot.com/

    ReplyDelete