Tuesday 8 February 2011

Scottish touch

čerejší počasí mě donutilo přemýšlet o tom, že už je na čase vytahovat také sukně, ačkoliv... opět ráno si počasí rozhodlo, že si bude dělat co chce a +3 zas takové jaro není -vidíte tu, co vidíte. :)
Tuhle sukni miluji, je jedna z mých oblíbených, a to já moc na sukně nejsem, je pohodlná, teplá a taky praktická = pro mě ideální. Co vy a sukně v zimních měsících?
5
4
3
2
1
Sukně-Oliver
svetr-Camieu
boty-Malladee, dovezene z ukr.
šátek-Mango

Abychom se listováním blogů neobohacovali "jenom" z pohledů módy,stylu,inspirace - rozhodla jsem se pod každý post dávat životní moudra :)

"Hra je jeden z nejefektivnějších způsobů, jak zjednodušit život. Přesně to jsme dělali jako děti, ale v dospělosti jsme si hrát zapomněli." Albert Einsten

42 comments:

  1. Moc pěkná sukně! Moc se mi líbí ten vzor. SLuší ti to, kočko. .)
    Já nosím sukně celý rok. V zimě si dám zateplené punčochy nebo hrubé legíny. Já se nejlépe cítím v sukni. :)

    ReplyDelete
  2. v zimě jedině sukně! ty miluju.. vlastně i v létě!:D
    fajně ti to ladí!:)

    ReplyDelete
  3. Já se taky lépe cítím v sukni, kalhoty moc nemusím a už asi tak měsíc v kuse nosím sukně, i když mrzne. Mám takový pocit, že když si vezmu zateplené punčochy, že mi je tepleji než v kalhotech :-))

    ReplyDelete
  4. sukně skvělá! ale nejvíc je ten výhled!

    ReplyDelete
  5. sukně miluju po celý rok.) je pravda, že v zimě je nosím míň..beru si je když je venku relativně hezky abych to oslavila(a ktomu troje punčochy:D:D)

    ReplyDelete
  6. krásná sukýnka a šátek! já mám ráda oboje - sukně i kalhoty, takže je střídám a nosím pořád, nehledě na počasí... a když je opravdu krutááá zima, tak nevylézám vůbec=)

    ReplyDelete
  7. krásna sukňa a tá šatka ;) ..ách ♥

    ReplyDelete
  8. Já teda sukně v zimních měsících skoro vůbec nenosím, tento rok jsem v zimě snad nevytáhla ani jednu. Za to jsem si jednu koupila. :D Tak třeba v létě. :) Moc ti to sluší, ta sukně vypadá skvěle. :)

    ReplyDelete
  9. super outfit, ja hned ked sa kus otepli vytahujem suknu a kratasy lebo neznasam tu predstavu byt celu zimu v nohaviciach, takze urcite som za :)

    chocolatemuse

    ReplyDelete
  10. krasna sukne!!
    ja nosim sukne celorocne, jednu dobu jsem mela snad jen jedny kalhoty a same sukne...

    http://frenkiesgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Užasný komplet!
    tleskám:)) sukně, boty jsou naprosto překrásné!

    http://denusyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. sukně jsou pro mě nepostradatelné!:-) ta Tvoje je moc hezká:), mám jednu s podobným střihem a praktičnost můžu jedině potvrdit:)!

    ReplyDelete
  13. Já osobně mám sukně moc ráda... Ale často mě v nich neuvidíte, protože nemám hezké nohy.
    Tobě to sluší!

    ReplyDelete
  14. Díky moc! :)
    Na fotkách ti to moc sluší ;)

    ReplyDelete
  15. J'adore ce bracelet! C'est chic!

    ReplyDelete
  16. Ovšem ta sukně je super! Taky jsem si dneska chtěla vzít sukni, ale zjistila jsem, že se mi žádná co mám, nelíbí. Ach jo :-)
    A k tomu moudru: momentálně si hraju každý den a všem to doporučuju :-)

    ReplyDelete
  17. já zas nosím sukně, dokud to jde...dokonce jsem měla období, kdy jsem neměla v šatníku jediné kalhoty. Můj hlavní problém je v tom, že nemám ráda klasické modré džíny...loni jsem si ale pořídila jedny růžové "plísňáky" a šedo- černé batikované.
    Tvá sukýnka se mi moc líbí,ten střih je dokonalý ;o)

    ReplyDelete
  18. Moc hezka sukne - skvely vzor:) Ja nosim sukne i v zime v nejhorsi kose, nemuzu si pomoct, uz jsem na ne zvykla:) Ale byly doby, kdy jsem je nenosila skoro vubec..

    Dekuju za komentar!! Pokud se ti blog libi, budu moc rada, kdyz budes i followovat.)

    ReplyDelete
  19. Sukně nosím ráda, takže jsou součástí mého šatníku celoročně... ,-) Ta tvoje se mi taky líbí... :)

    ReplyDelete
  20. mne sa teda paci ten naramok :)

    ReplyDelete
  21. děkuji :))
    já na sukně moc nejsem radši mám ryflové kraťasky :)
    ale ta tvoje je moc pěkná ;)

    ReplyDelete
  22. děkuji moc :-) seš vážně pěkná a chodíš krásně oblečená! sleduji tvůj blog. :-)

    ReplyDelete
  23. Děkuji moc všem za krásné komentáře!!!! muck!

    ReplyDelete
  24. dakujem ti za krásny komentár:)ja tie vlasy takto mm velmi rada...nosila som aj dlhšie,ale najviac som spokojná takto ako ich máám:)moc pekný blog:).*

    ReplyDelete
  25. Já sukně nenosím jak je rok dlouhý:) V létě nosím akorát šaty. Ale tvoje sukně je moc pěkná a vypadá, že je i teplá:)

    ReplyDelete
  26. skvele foto a ten vyhlad!!!...jooj

    ReplyDelete
  27. Dobrý nápad s těmi moudry :). V zimě sukně moc nenosím, mám radši celkově kalhoty, můžu si ve škole pohodlně sednout. O prázdniny si zas užívám šatů :). Jinak ta tvoje je moc hezká .)

    ReplyDelete
  28. Tahle sukne je skvela!! Cely outfit je vlastne podle meho gusta... Moc ti to slusi!

    ReplyDelete
  29. děkuji za milý komentář,moc mě potěšil :) ty hodinky jsou červené a přitahují pozornost,ale mě to nevadí, mám je moc ráda.. :) jinak když bude další CB, tak můžeme vyrazit společně :)
    moc se mi líbí Tvá sukně a náramek :)

    ReplyDelete
  30. Krásne si sa doladila :) ja sukne v zime moc nenosím neviem bojím sa, že by som prechladla aj ked mám teplé pančuchy

    ReplyDelete
  31. v zime nenosim,lebo by som zamrzla..ale mala som take chute :)

    ReplyDelete
  32. Jsi krásně sladěná, moc Ti to sluší! Jinak sukně nosím ráda i v zimě, teplé punčochy, vysoké kozačky nebo návleky a delší kbátek to jistí, zima mi nebývá:-) Ale kalhoty uznávám jsou takové "rychlejší", když se zamyslím nad frekvencí, tak střídám tak půl napůl:-)

    ReplyDelete
  33. jdu si koupit ty věci!!! ..jinak dokonalé...kdyby si chtěla koukni se na ---- www.likeadivaweb.blogspot.com ---- pokud se ti bude líbit okomentuj nebo mě můžeš i sledovat...děkuju MOOOC.

    ReplyDelete
  34. Pretty boots!

    (If you're interested, I'm hosting a Shopbop giveaway!)

    ReplyDelete
  35. fabulous bracelet! i also adore the color of the boots :-)

    <3 megan
    http://www.suitcaseandstilettos.com

    ReplyDelete
  36. Nádherný blog..:)

    ReplyDelete