Wednesday 31 March 2010

Jaro je tu:)

aro je sice dle kalendare par dni tady, ale pocasi vcerejsiho a dnesniho dne to tak nejak nedokazuje. nevim jak u vas, ale v Praze prsi, fouka, je zima a navic zatazeno natolik, ze i v 15h. odpoledne se zda, jako kdyby byl vecer - nic moc!! ://
Proto taky, kdyz je venku hnusne snazim se nosti aspon nejak vesele barvy, ktere zvedaji naladu nejenom me, ale taky verim, i lidem kolem. Vsichni bychom se unudili a vyfrustrovali chodit nonstop v sedivo-cerne kombinaci no ne? :)
Preji vsem at mate slunecno tam, kde jste!!!!









5 comments:

  1. ten kabátek se mi moc líbí :)
    a ty fotky jarní přírody také a moc. Moc ti to slušší ;)

    ReplyDelete
  2. krasný přívěšek, a ten trenč vypada úžasně!!

    ReplyDelete
  3. to máš pravdu, chybí celkově :(
    ještě jednou musím pochválit, jak to máš sladěné(promiň jsem strašná, já jsem to musela napsat :D fialovou miluji)

    ReplyDelete
  4. The color purple on your coat looks great! Nice!
    http://www.justme-bluefemme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. krásná ta fialová barva!!!!!! :) mám ráda fialovou ...

    ReplyDelete