Thursday 25 March 2010

Let the sunshine In...

a pocest krasneho slunicka, a prekrasneho teploucka jsme si i pres to ze zadny fotograf na zneuziti nebyl po ruce vyblejskla par fotek:)

je neuveritelne jak moc nase nalada zalezi na pocasi, kdyz je slunce a teplo ja mam neustale usmev od ucha k uchu, posloucham samy krasny pisnicky, volam a otravuji tim vsechny zname protoze mam chut se s nimi o svou radost podelit :)

Zde je tedy mala ochutnavka toho co jsem dnes behem chuze nafotila :)


fotim rada stíny:)


na moji modrou kozenou bundicku nedam dopustit, koupila jsem si ji v Antwerpach v nejakem noname obchudku, je to oblibenkyne!




opet moje satkova manie, tenhle je takovy zebro-leopardí :D


mam strasne rada tenhle pasek s ruzi, podobny ma v zimni kolekci DennyRose, ale tenhle je noname.


brejlicky, vsichni mi je chvalej ale koupila jsem si za smesnou cenu, maji take trochu leopardi vzor obroucku :)

1 comment:

  1. Bunda je skvělá, moc se mi líbí i ty brýle :-)

    ReplyDelete