Tuesday 23 March 2010

Zahrádková kolekce

řesto se jmenuje HM Garden, ale na zahrádku jako takovou se podle me zas az tolik nehodi :D, v techto vecickach jste pripravena jak pro odpocinkovy piknick tak i pro cerveny koberec a to nemluvim o romanticke jarni veceri pri svickach........

Me tato kolekce nadchla, vim vim vim ze na ruznych blogech se o ni vsichni zminuji jako o "zvlast povedene", "nejlepsi jarni" atd atp, me tato kolekce prijde zevsech nejvice jarni... staci se na ni podvat a citite ze jaro je tu! Koupim od kazde veci jeden kousek hned na to co mi spadne do klidna to prevelike dedictvi o kterem zatim nevim.

Neeeee tohle je jarni kolekce, ktera vystihuje smysl a podstatu jara pro vsechny damy, a hlavne ma neuveritelne charisma tim jak vystupuje vuci nam "potencialnim nakupujicim", marketingove take vse na jednicku zvladnuto, tak ze opet jsem se ujistila v tom, ze HM je cim dal vic tim lepsi (at uz je to relativni jak chce, pro me to tak je.) )















velice odvazna sukynka, ale take bych brala :)




jeden z mych oblivenych kousku......




toto cervene sacko a take stejneho stylu satky nize jsou naprosto dokonale, a uplne odpovidaji tomu co bych ja sama pro sebe navrhla :).... mńam!



tento korzet se mi moooooc libi, jsou ale hodne podobne take v Zara a Bershka


ty šaty vlevo s velkymi Pivoněmi..... nejsou nádherné???


ach................

2 comments:

  1. Taky jsem se zamilovala...dokonce jsem si zkoušela ty barevné šaty s motýlíma rukávama, ale absolutně netuším, kam bych si je vzala :-)

    ReplyDelete